En snabbis

Klockan är mycket så det blir en snabbis bara.

Fick äntligen min spikmatta idag, skyndade mig hem från jobbet så att jag skulle
hinna hämta den innan jag skulle iväg på möte. Jag var ju naturligtvis tvungen att
testa den också, det kunde ju inte vänta.
Jag kan tala om att det var rejält oskönt att lägga sig ner på den för första gången.
Riktigt rejält oskönt!
Men ganska snabbt så började ryggen bli varm i stället för att det gjorde ont och
det kändes som att det pulserade i den.
Ska nog lägga mig några minuter nu också innan jag somnar.

Semi mot AIK, det var väl vad alla väntade sig.
Söndagens utflykt blir alltså till Solnahallen, det kan ju bli riktigt trevligt.
Det kommer att bli tuffa matcher, det är det alltid mot AIK.
Men för att citera Cecilia Kohonen, må bäste lag vinna och må det vara Storvreta.

Kommentarer
Postat av: Maria

En snabbis av vaddå stumpan! ;)

2009-03-27 @ 07:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0