Ingen surkärring idag minsann

Fredag!
Så otroligt skönt med två lediga dagar framför oss.
Men det är en stressig kväll, nu har jag två innebandymatcher och ett par danser med
Morgan Alling att klara av innan sängen väntar.
Caperio Täby och Balrog spelar den tredje kvartsfinalen, klarar Balrog att vinna idag
är dom klara för semi. Annars så tar dom det säkert hemma på måndag.
Men jag hoppas att Micke Karlsson trollar fram en seger idag.
Sirius kvalspelar, hoppas dom visar Trollbäcken vilka som ska följa med upp.

Idag hade jag två hyfsat behagliga resor till och från jobbet, det var inte som igår morse
när jag fick lov att vara surkärring igen.
Den här gången på en kille som spelade hårdrock så att tåget vibrerade, jag stod ut
en station sedan måste jag kasta mig över honom och säga åt honom att dämpa ljudet.
Folk få lyssna på precis vad dom vill, hur högt dom vill bara dom tar ljudet direkt in i sitt
eget huvud och inte stör mig.



Nu är det dags att kolla på Morgan och Let's dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0