Kors i taket!

Kors i taket!
Idag hade jag matlåda med mig till jobbet, det inträffar väl kanske ett par gånger
per år att jag gör det. Men igår gjorde L-P så otroligt god leverstuvning så jag var
bara måste äta det till lunch idag också.

Har haft arbetsplatsträff på jobbet i kväll, vi höll på fram till kl 20.
Kl 20, det betyder att jag inte skulle hinna bort till Upplands Väsby i tid för att hinna
med 20.49-tåget utan skulle vara tvungen att invänta 21.49-tåget för att komma
ända hem. Då skulle jag kliva av på stationen här hemma 22.30, lagom kul.
Nu tog vi bilen i stället i morse så kl 20.03 startade jag bilen utanför jobbet och
20.53 stängde jag av den hemma på uppfarten, jag var alltså hemma 1,5 timme
tidigare än vad jag hade varit om jag åkt kommunalt som vanligt.
Så skönt det var.

"Försök hitta ett rätt i stället för fem fel"
Jag försökte verkligen med det men jag blev så otroligt besviken när jag var upp
och fick reda på var jag ska sitta när jag flyttar tillbaka till Arken tillfälligt.
Trots att det finns obemannade platser så ska jag sitta på den absolut sämsta
platsen, precis vid kaffeautomat och diskbänk. Det tar ju absolut bort delar av
glädjen jag kände för att flytta över, är trött på att få skitplatser hela tiden.

I morgon är det sista kvartsfinalen mellan Warberg och Falun.
Jag ska bort på möte på kvällen så jag kan tyvärr inte följa matchen, men det
ska bli spännande att se om Falun kan ruska om Warberg igen.

Det här vore väl lite coolt, en sockervaddmaskin:



Men det är inte så coolt att jag skulle kunna tänka mig att betala 598:- för den.
Hittade den och en massa andra saker på SmartaSaker, här fanns det  en
hel del saker som jag skulle kunna tänka mig att köpa.



Tex  den här massan som man gör rent snuskiga tangentbord och telefoner.

I morgon kommer min spikmatta med Posten, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0