Tulpandag

En trevlig kväll i Stockholm igår med våra Göteborgsvänner.
Vi käkade på Hirschenkeller, ingen finkrog men att betala 119:- för två plankstekar är
ju helt ok.
Plankstekarna var också helt ok, jag har ätit bättre men jag har även ätit sämre
Kvällen avslutades med en promenad i snöyran från stationen hem, vi hade ju varit
så förståndiga att vi bett en granne ta hem bilen så vi båda kunde ta en öl.

Tisdag är ju tulpandag, så det blev en liten promenad upp till Arken och lunch där.

Maria har lagt upp några bilder från Tanzania på sin blogg, det ser härligt ut.
Hoppas jag får möjlighet att snart se resten av bilderna, det får bli en heldag antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0