Danskväll

I morse gjorde jag en test med att ligga på mage på spikmattan.
Jag kan ju säga att det var inte samma upplevelse som att ligga på rygg på den,
men det kan ju ha att göra med att jag har mer mjukdelar på framsidan.
I morgon får det lov att bli en stund på rygg igen, på spikmattan alltså.

L-P skulle tvätta bilen och åka runt lite grann så han fick lämna av mig på Gränby.
Där kunde jag skrota runt ostört en bra stund medans han grejade med sitt.
Hade tänkt att jag skulle shoppa loss, men som vanligt hade jag inte så mycket
i påsarna när det var dags att åka hem. Det blev i alla fall två toppar, en som jag
tänkte ha på mig i kväll när jag ska dansa loss på Pub 19 till brorsans band GBB.
Blir det som vanligt så blir det ett riktigt drag, brukar inte sitta många minuter från
det dom börjar spela.

         

Jag kunde inte hålla mig längre, köpte lite kläder till Pyret.
Svårt att köpa något när jag inte vet vilket kön Pyret har, men jag hittade så söta
saker så jag kunde inte låta bli att handla. Nu har jag alltså brutit den spärren.....



L-P shoppade i alla fall, han var inne på PC-City och fyndade:



Jag har inte vågat testa ännu, men L-P och David testade det, Camilla och jag
hade svårt att dölja vad vi tyckte om deras uppträdande.

Earth Hour, när den börjar så sitter jag antingen på bussen eller i bil på väg
mot Pub 19. Det ska bli intressant att komma in till stan och se om det har
något genomslag.
Vad händer när alla slår på lyset igen kl 21.30?

Wanja Lundby Wedin, vad ska man säga? Hon har väl blivit fartblind som alla
pampar blir.

I morgon gäller det, då är det första semifinalen mot AIK.
Vi har fortfarande inte bestämt oss för om vi ska se matchen från soffan eller
på plats i Solnahallen.
Det kommer att bli tuffa matcher, den här serien kommer inte att sluta med
3-0 för något av lagen. Men jag tror ju på våra killar, i år har dom det där som
behövs för att gå hela vägen.

Nu ska jag få på mig lite kläder och sedan blir det dans hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

"baffatt hon e kvinna"



http://www.aftonbladet.se/debatt/article4755044.ab



Har man hört refrängen. Floskler står som spön i backen.



UT med rögröna geggan!

2009-03-29 @ 13:41:16
URL: http://nattljuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0