Tingeling

Kors i taket, klockan är strax efter 21 och jag är redo att gå i säng.
Är så otroligt trött så jag stänger mina ljusblå tidigt idag.

Som jag trodde blev det två hemmasegrar i innebandyn i kväll, Warberg vinner med
9-7 över Falun och AIK-Pixbo slutar 7-1.
Det betyder att AIK är klara för semi och Warberg får spela minst en match till.
Nu hållar jag tummarna för Balrog i morgon, hoppas dom klarar att besegra
Caperio Täby ännu en match.

Torsdag = pannkaka, jodå det blev pannkaka till lunch idag.
En fördel med att jag sitter och jobbar i Tomteboda nu är att här är det mycket godare
pannkakor än i Arken.

Fredag i morgon, den här veckan har gått fort.
Skulle gärna gå på innebandy i morgon, antingen Caperio Täby - Balrog i Tibblehallen
eller Tyresö Trollbäcken - Sirius som spelar kval till SSL i Eriksdalshallen.
Men det får bli dans hemma i soffan med Morgan Alling i stället.

Tingeling på er.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0