Titta, solen!

Vilket underbart vårväder vi har haft idag!
Det blev en promenad runt "byn" med grannen mitt på dagen, så skönt att komma ut
och få känna ljuset och solen. Jag behöver verkligen tanka ljus, det känns som att
jag varit inne i mörkret alldeles för länge nu.

Om allt funkar så hoppas jag att vi kan ta oss till solen i slutet av april.
Förra året var vi till Rhodos vid den tiden och det var så otroligt skönt att komma iväg.
Får jag bara någon som kan täcka mig på jobbet så sticker vi.

I morgon är det dags för innebandy igen, andra kvartsfinalen mot Dalen.
Nu spelar vi hemma i Fyrishov och jag hoppas att publiken hittar dig, nu behöver
killarna stödet från läktaren. Men det brukar ju fyllas på ganska så bra när det
vankas slutspel, medgångssupportrarna kommer ju då.
Jag är inte så orolig för vår match, jag tror på killarna. Men det ska bli kul att se om
Falun och Balrog kan plocka någon mer match eller om dom haft sina segrar i den
här matchserien.

På tisdag ska vi vara kulturella, vi ska gå och titta på "De tre musketörerna" på
Stadsteatern i Stockholm. En rockmusikal där det tydligen är fullt drag.
Jag ser fram mot att få se den, tror att det blir en kul kväll.

Hur kan man som mamma göra så här?
Alla som har barn vet att dom kan verkligen få en att bli så trött, arg och uppgiven
men som tur är så har ju dom flesta av oss en spärr som slår till och vi kan hantera
våra känslor utan att ta ut dom på barnen. Den här mamman hade ingen spärr.
Synd att man inte upptäckte det innan hon torktumlade sitt barn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0