Det är mycket nu

Det är mycket nu!
Jag känner mig som min gamla farmor, hon tyckte att det var en körig vecka om
hon hade två saker inbokade. Jag har ju faktiskt två saker inbokade, ska träffa
tjejerna som skriver uppsats om bloggar i morgon och på torsdag är det den
årliga Pablo-grillfesten i Dianelund. Den ser jag verkligen fram mot, det ska bli
så kul att träffa alla "gamlingar".
Men först är det som sagt dags för "bloggträff", det ska bli riktigt skönt att jag har
en anledning att åka in till stan i morgon eftersom det känns som att jag börjar
bli folkskygg av att gå här hemma ensam hela dagarna. Jag har ingen aning om
vilka som är inbjudna till träffen i morgon, den enda bloggare som jag vet kommer
är Linda http://blogg.alltombarn.se/innandufanns/. Sedan har jag frågat en kille
vars blogg jag följer om han har tid och lust att hänga med, men jag har inte
hunnit få något definitivt svar från honom ännu.

Jag måste väl vänja mig vid att träffa människor igen, snart dags att börja jobba.
Eller nåja, det är ju några veckor kvar på sjukskrivningen trots allt.

Jag hoppas att man får fram vilka dom fega stackarna är som gjorde hembesök
hos Örgrytes tränare Janne Carlsson. Sådana där brukar ju gärna vilja "skryta"
om vad dom gör så det sprider sig ju snart vilka dom är.

Med risk för att detta börjar bli en trädgårdsblogg måste jag bara få lägga upp
ännu en fin bild som jag tagit idag på vår fina blommor:



Dom har vi heller inte planterat, men dom växer och frodas ändå.

Kommentarer
Postat av: Maria

AHA sådana blomster har vi med, inte heller planterade... :)

Ska vi skylla på Linné?

2009-05-25 @ 07:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0