Ja vi elsker...

Tänk att jag skulle behöva gå och kissa precis under Norges framträdande.
Var jag den enda i Europa som fick höra sagolåten för första gången efter det att den
hade vunnit? Nu kommer jag väl att få höra den desto oftare antar jag.
Det var en söt pojke som vann i alla fall, men borde man inte ha gjort något åt
hans ögonbryn? Det ser ju ut som om dom hamnat där av misstag, i fel ansikte.

Jag gillade ju Arash och Azerbadjans låt, den kommer nog att spelas en hel del.
Och så otroligt söt hon var tjejen som han sjunger med.
Turkiets låt gillade jag också, och jag kan ge mig på att när vi börjar få höra låtarna
spelas på radio mm så är det flera som jag kommer att fastna för. Ibland hjälper
det ju att slippa se själva uppträdandet.

Detta ska tydligen var Georgiens diskade låt, en riktig discolåt med politiskt budskap.



*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *

Synd att jag inte är så där jättepolitiskt intresserad, jag tror att jag skulle passa bra
nere i Bryssel. Skulle nog kunna vänja mig vid livet där.

*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *

L-P är ute och golfar, vilken lycka att det är säsong för sånt igen.

*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *

Såg att Mother Lover-filmen med Justin Timberlake längre ner i bloggen var borttagen
på YouTube, här kan ni den i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0