Living a soulful life

Oj, vad med nya besökare jag har fått som hittar hit via Lindas blogg.
Ni är så välkomna, hoppas i alla fall några av er hälsar på mig igen och igen och igen

Har ni tid och lust, lyssna på den här killen:



Finding Your Truth: Living a Soulful Life
John Legend håller tal för studenterna som tar examen vid University of Pennsylvania

På bloggträffen igår så pratade vi en del om det är viktigt att få kommentarer i bloggen.
Och visst är det viktigt! Det blir en sorts bekräftelse på att det är verkligen någon som
läser det jag skriver, någon som förstår vad det är jag säger.
Så, lämna gärna ett litet spår när ni har varit här inne. Det är kul att veta vilka ni är och
hur ni hittar till just min pusselbit.
Tack Håkan! Kul att du tog dig tid att skriva och berätta att du finns här hos mig.

Så vad händer idag då?
Klockan är just nu 10:39 och jag har ännu inte ätit frukost så steg ett är att ta med mig
en tallrik fil ut på terassen och sedan får nog dagen fortsätta där ute tror jag.
Det är ju sol för sjutton gubbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0