Onani



Sommar och sol, det betyder att draughtmastern ska laddas.
Problemet med den är bara det att fem liter räcker ju inte så värst länge när man dricker ur
pintglas och så för den ett förskräckligt liv emellanåt när den kyler.
Vaknade i natt och funderade över vad det var som hände, det tog en stund innan jag kom
på att det bara var ölen.

Det blev en kul kväll igår på 19, trots att det var en hel del onani på scenen.
Jag delar ju inte helt killarnas intresse av att stå och gnida och gnida, vare sig det gäller
gitarr eller keyboard. Och jag njuter för det mesta inte av att lyssna på det heller.
Svettigt var det i alla fall och jag dansade ju lite trots allt.

Mors dag, det betyder att vi strax ska ta oss mot stan för fika hos svärmor.
Före det måste jag in en sväng på Gränby för att hitta någon present till min egen mor.
Vad köper man till en kvinna i den ålder, en kvinna som dessutom just nu ligger på sjukhus?
Det ska bli spännande att se vad vi hittar på.........

På eftermiddagen ska tydligen några av mina egna barn komma hem, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0