Solo

Väckning kl 5 för att skjutsa L-P till stationen för vidare transport mot Arlanda och London.
Solen sken så fint när jag kröp ner i sängen igen kl 6, det såg ut att bli en härlig dag.
Strax efter kl 9 vaknar jag av att telefonen ringer, det är killen från Möbler & Slöjd som
ringer och talar om att han missade att åka till oss igår.  Jo, vi märkte det!
Nu ska han komma förbi efter kl 16, vi får väl se hur det blir med det.
Hoppas han har olja med sig.

Jag funderar fortfarande på det här med Juha Kivilehto, lägger Helsingborg alla sina
Henke-pengar på att betala honom? Det verkar ju så eftersom han väljer bort att få
spela i Storvreta, ett lag där han skulle få sällskap av två kompisar från finska 
landslaget och antagligen hamna högre i tabellen med.

Solo i fem dagar, hur ska jag fördriva dom?  

Kommentarer
Postat av: Ida

hej Mona,jag har lösenordsskyddat min blogg,skicka ett mejl ifall du vill ha användarnamn och lösenord för att kunna läsa min blogg.





2009-05-09 @ 13:21:28
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0