Osis

Det blev inte riktigt som jag ville, Juha Kivilehto valde Helsingborg i stället för att
förenas med Mika och Hannes i Storvreta.
Juha har gjort sitt val och det är väl inte mycket att säga om det, Helsingborg kunde
väl locka med något som vi inte kan erbjuda.
Skönt att läsa i UNT att Mattias Mikulski vill stanna kvar, han klev verkligen upp som
en av mina favoriter under den här säsongen.
Jag blev lite orolig när jag såg honom med bland silly season-ryktena

En annan favorit har fått fart på bloggandet igen, gör ett besök hos Johan Selander
i Selles sal och se till att han fortsätter skriva.

Sjukskriven i sex veckor, det lät som en hel evighet.
Men nu har det ju redan gått en vecka, vart tog den vägen?
Tog en promenad upp till stationen och mötte L-P när han kom hem idag,
det kändes ju att det var ett tag sedan jag gjorde något sådant.
Jag gick lite för fort och det känner jag av nu, alltså blir det ingen sådan
utflykt i morgon. Jag ska ju faktiskt vila, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0