Jag, ett uppsatsämne?

Fick igår ett mail från två tjejer som skriver en B-uppsats inom Medie- och
kommunikationsvetenskap. Dom frågade om jag kunde tänka mig att vara med på
en träff med några andra bloggare och svara på lite frågor om bloggande.
Klart att jag kan det, just nu har jag ju hur mycket tid som helst att träffa folk.

Jag har ju till slut tagit mig i kragen och beställt tid för synundersökning, det är ju
hög tid att skaffa nya glasögon eller vit käpp.
Den här gången tänkte jag vara lite ekonomisk (läs gärna snål) och använda mig
av ett billighetsalternativ så jag tänkte testa favoptic.com. Det låter ju så smidigt
med att man lånar hem glasögon och bestämmer sig i lugn och ro och inte blir
helt ruinerad på köpet. Dom har en egen optiker i Uppsala så jag bokade tid där
för undersökningen som skulle ske idag, men igår ringde en vänlig man och
talade om att dom bokade av tiden eftersom optikern var sjuk.
Nu har jag bokat en ny tid, sista dagen jag är hemma sjukskriven var den tidigaste
tiden som fanns att få. Jag kanske får sätta mig och undersöka lite andra alternativ.

Helt plötsligt har jag fått för mig att jag kanske inte är helt OK efter operationen.
Tror att jag ska försöka få fatt på läkaren så hon får lugna mig lite.

Igår kväll satt jag här och skrev och skrev, tyckte att jag hade fått till allt så otroligt
bra och så när jag väl tryckte på publicera så brakade sidan.
Det är inte första gången det händer, och antagligen inte sista heller.

Kommentarer
Postat av: Linda

Då ses vi på träffen!

Jag fick ett mail från dom igår och föreslog att dom även skulle fråga dig. Kul att du är på, vi ses där!

2009-05-19 @ 09:56:19
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns/
Postat av: Mona

Linda

Det passar ju bra eftersom jag går här hemma och skrotar hela dagarna just nu.

Det ska bli kul att ses!

2009-05-19 @ 10:09:13
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0