Såja

Ja, vad ska man säga?
Några hyfsade bidrag var det ju i alla fall i första semifinalen till Eurovison,
jag gillade tex Turkiets låt.
Nu när Malena är klar till finalen får vi hålla tummarna för Arash på torsdag:



Idag var jag ute bland andra människor för första gången sedan operationen,
om man nu inte räknar att ha varit på ICA som att vara ute bland folk.
Emma var ledig idag så hon såg till att morsan kom hemifrån, det blev först en tur
upp till Gränby Centrum och sedan en sväng in på IKEA. Jag lyckades hålla i
plånboken och hade bara lite ljus med mig hem, hittade ingen klänning eller kjol
som jag hade hoppats att jag skulle göra.
Det får väl bli en ny promenad genom butikerna en annan dag.

Emma och King kom ut till Storvreta sedan, det var inte mitt sällskap som lockade
lita mycket som att spela Wii. Först var det Wii Fit som åkte på och efter en stund
skulle det spelas Guitar Hero, detta pågick tills det var dags för matrast.
Vi stack iväg till Kreta och käkade pizza, jag tog en Bantarens mardröm som jag inte
orkade äta upp utan halva åkte med hem i en kartong. Den kartongen har nu följt
med ungdomarna in till stan. King hade svårt att slita sig från Guitar Hero men
till slut var han tvungen att följa med bilen mot stan.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Dubbel tandställning, kanske värt att testa?
Fick en kallelse till undersökning från tandläkaren idag, naturligtvis så var tiden den
första dagen jag kommer att jobba igen efter sjukskrivningen. Det känns ju lite 
knepigt att vara ledig första dagen så jag ringde för att kolla om det inte fanns någon
annan tid, eftersom jag gärna ville gå till den här tandläkaren så slutade det hela med
att jag har en tid 18/8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0