Vända dygnet

Inte bra det här att dels vara ensam hemma och inte behöva gå upp på morgonen.
Helt plötsligt var klockan strax före 1 på natten och jag satt och tittade på en
repris på "Babben". Jag fick säga till mig själv på skarpen att det var dags att gå
i säng och inte sitta där och glo. Idag vaknade jag i alla fall kl 8, inte för att det
spelar någon roll men det kändes ändå bättre än att vakna efter kl 10 som jag
gjorde igår.

Nu får L-P se till att göra ett besök på Duka så fort han kommer hem.
Det där presentkortet som han aldrig köper något för är snart ogiltigt sedan
Cervera har köpt upp Duka.

Härligt att rikskriminalen får fatt på dessa vidriga män.
Dom ska inte tro att det är OK att förgripa sig på barn bara för att dom gör det i ett
annat land. Hoppas att detta är en varning för andra äckel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0