Vilken vecka!

Vilken vecka det här har varit!
Jag kan knappt fatta att det bara har gått några dagar sedan jag låg på sjukhuset,
nyopererad och tyckte lite synd om mig själv.

Emma kom ut på eftermiddagen och vi gjorde langos, så otroligt gott det var.
Det var ett bra tag sedan vi åt det, den här gången blev dom helt perfekta.
Det är ju ingen dietmat direkt, men vem bryr sig.

Nu är det ju plötsligt inte bra att äta frukt heller, nu blir man fet av det också.
Eller hur var det nu? Inte lätt att hänga med i alla svängar ska jag säga.
Snart finns det väl ingenting som är bra att äta, allt vi stoppar i oss verkar vara
skadligt på ett eller annat sätt.

I morgon får jag alltså ligga kvar och tryna när L-P tar 6.03-tåget.
Jag måste ju säga att det ska bli riktigt skönt.
Någon som är lite avis?
Men för att få ha det så här måste man ju göra en operation först, tänk på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0