Vart tog helgen vägen?

AIK blev alltså svenska mästare i fotboll, det är är bara att gratulera även om
jag höll mina tummar för IFK Göteborg.
Jag förstår att Göteborg inte ville gå ut och hämta sina silvermedaljer, inte med
hela innerplanen full med segerrusiga gulsvarta supporters. 
Det är väl bara att hoppas att dom ser till att ta sig tillbaka till Solna/Stockholm
och inte springer runt och kaxar sig i Göteborg.

*     *

Hur kan en helg kännas både lång och kort samtidigt?
Det känns som att den här helgen varit extra lång eftersom jag satt här hemma
och jobbade i fredags, jag sparade ju ca fyra timmars restid på det.
Otroligt skönt att kunna ha möjligheten att jobba hemifrån ibland, men det är 
inget som jag skulle vilja göra varje dag. Jag är för social för att sitte ensam 
hemma, jag behöver ha folk runt mig för att må bra. Men det är helt klart bra
att kunna göra det så här vid tex halvdagar.
Kvällen igår innehöll ju en del masturbering precis som jag trodde att den skulle
göra, så är det ju alltid när jag är och lyssnar på GBB. Dom killarna gillar 
verkligen att spela och gnider gärna på så svetten stänker.  

*     *

Dom fem männen som väntade förgäves på sin Thailandskärlek "Loiuse" på
Arlanda i fredags är inte dom enda som blivit lurade, flera kärlekstörstande män
har blivit lurade av hennes mail där hon utlovar livslång kärlek. 
Som sagt, tragiskt.

*     *

Ibland så gäller det att fly fältet, men frågan är om den här killen kom lindrigare
undan nu än om den bedragne mannen fått tag på honom direkt.
Inte kul att stå där i naken prakt och bli betittad av hela världen.

*     *

Ny vecka, nya möjligheter. Eller?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0