Facevänner

Det här med Facebookvänner..........
Hur många känner verkligen alla som dom har som vänner på Face?
Jag kan ju ärligt säga att en del av mina vänner har jag aldrig har träffat och jag
kan egentligen inte påstå att jag känner dom.
Men det är ju lite av charmen med Face, eller hur?

Fotbollsdomaren Bojan Pandzic verkar få ångra en av sina vänner i alla fall.

*     *

Det hinner hända mycket på 65 sekunder

*     *

I går morse somnade jag ordentligt på tåget, vaknade av att en man knackade
på mig och sa att det var nog bäst att jag vaknade om jag inte ville åka tillbaka
till Uppsala igen.
Just du hade det varit så otroligt skönt att bara somna om och fortsätta åka en
stund, men så funkar det ju inte. Det var bara att förvirrat samla ihop väska
och jacka och hoppa av för att hinna med nästa del av resan mot jobbet.

*     *

Förra veckan när äldsta dottern var hemma var hon på stan och shoppade,
bla kom hon hem med ett par "come fuck me"-stövlar. Hennes ord, inte mina.
Jag blev ju naturligtvis nyfiken och satte på mig dom höga stövlarna, detta
resulterade i våldsamma protester från dottern.
- Men, du kan inte ha sådana stövlar!
- Jaha, varför inte det då?
- Men du är ju MAMMA!

Så alla mammor där ute, tänk på att en mamma inte kan visa sig i ett par
"come fuck me"-stövlar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har 189 vänner,som är en väldig blandning av basketspelare,innebandyspelare,fruar till innebandyspelare,diverse idrottsfolk,halva komikersverige,Miljöpartister, lite folk ifrån Finland,vänner,gamla klasskompisar,familjen,släkten och Kenny Starfighter! men flera ska det bli!

hur många har du?

2009-11-04 @ 22:40:00
URL: http://idaeekarlsson.blogg.se/
Postat av: Maja.

Har verkligen ingen koll alls på vilka en del av mina vänner på face är. En del accepterar man ju för att man ser att de är en vän med ens vänner and so on:S

2009-11-04 @ 22:59:32
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Pia

Är här för första gången, men jag lär återkomma! ;o)

Jag känner faktiskt alla mina 108 vänner på FB.. antingen barndomsvänner, kollegor, nya vänner, bloggvänner.. De sistnämnda kan ju egentligen vara ett gränsfall, men flertalet av dem har jag telefon- och mailkontakt med(eg mer intensivt än mina "gamla" vänner!) och några har jag faktiskt träffa IRL!! DET sistnämnda var skitkul!! :o)

2009-11-14 @ 16:59:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0