Elliott poserar

Kommer det någonsin ljusare tider igen?
Kol svart när jag åker på morgonen och kol svart när jag går hem.
Svart som ett sotararsle, även om min mamma säger att ett sotararsle
antagligen inte är svartare än andra.

Jag ska på läkarbesök i morgon och kommer därför att jobba här hemma
vid köksbordet, det är anledningen till att jag sitter här mitt i natten och
skriver. Har ju som vanligt svårt att gå i säng och i kväll har jag inte haft
tillgång till datorn förrän nu. Det har fixats med filmen från Livias dop.

Vår andra sötnos har varit här hemma med sin matte i kväll.
Marre, ett av Elliotts fans, har varit i England och köpte med sig en
värmande present till sin favorit.



Elliott posar i sin nya hood



Titta matte, vad fin jag blev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0