Glada hattar, spyor och förlorade saker

Jag brukar ganska ofta köpa kläder på Lindex, om jag vill vara sensuell, elegant
och kvinnlig så verkar det som att jag får gå till någon annan butik. Jag får i alla
fall inte möjlighet att köpa något från Lindex nya kollektion, där har man valt bort
mig som kund.
Man hänvisar mig till sin Generousavdelning, det är tydligen där dom tycker att
jag hör hemma. Konstigt eftersom jag inte brukar handla från den annars.

*     *

Undrar när våra chefer ska börja använda lustiga, färgglada hattar?
Antagligen så löser man problem mycket bättre med en sådan på huvudet.

*     *

Vi är ju många som har följt Lindas och hennes D's kämpande för att bli gravida.
Nu har dom ju äntligen ett litet pyre som växer i magen, men Linda har mått så
dåligt och kräkts så mycket att hon sedan i slutet av förra veckan legat inlagd
med dropp på Akademiska..
Jag hoppas att Linda snart mår bättre så att hon kan börja njuta av sin så hett
efterlängtade graviditet.
I Monas Universum hittar vi ibland uppdateringar om hur Linda mår.



Jag blev så ledsen idag när jag insåg att mitt guldhalsband är borta.
Jag har troligtvis tappat det på väg till jobbet i morse.
Så, om det är någon som sett guld som glimmar någonstans mellan
Uppsala Central och Terminalvägen i Solna kan ni ju hojta till.
Halsbandet har jag fått ärva efter min mans farmor så det har ju mer
värde än pengar för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0