Hemma

Hemma igen efter ett par dagar i Malmö.
Jädrar vad det blåste där nere i går.
Man stängde ner Sturup och jag var allt lite orolig att det inte skulle gå att flyga
upp idag, men det var inga problem med vinden i alla fall.
Däremot fick man inte ihop antalet passagerare med antalet väskor så vi blev
tillsagda att vi skulle få gå peka ut våra väskor.
När dom fått ut oss ur planet så fick vi stå och titta på medans en massa personel
irrade fram och tillbaka med väskorna och till slut fick man tydligen ihop det hela
och skickade tillbaka oss in i planet.

Jag har gjort kundundersökning ute i några butiker, för mig som sitter på ändan
på kontoret hela dagarna så var det riktigt kul att komma ut i en annan verklighet
i några dagar.
En av mina kollegor fick höra en ganska kul benämning på oss som jobbar centralt.
Vi kallades för blankarslen, pga vi sitter och nöter på baken hela dagarna så klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0