Osmakligt


Så otroligt osmakligt av Kronofogden som försöker sälja mördaren
Toni Alldéns bil på sin auktionssida på nätet. Den bilen som han använde
för att transportera mördade Carolin Stenvalls kropp, vem vill äga den?
Skrota den för sjutton gubbar!

*      *

Nu tas "Romario"-fallet upp i Svea hovrätt.
Det ska bli intressant att se vad man anser där och vad domen blir den
här gången.


*     *

Oj, det blev många länkar idag.
Men så blir det när jag läser tidningen och reagerar på det jag ser där.
I kväll SKA jag gå i säng i tid, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu får du avslöja vad L-P fick i födelsedagspresent av dig!

2009-10-16 @ 20:04:46
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0