Carl Jan och jag

Jag fattar fortfarande inte det här.

*     *

Ett horn i pannan, precis som Carl Jan har jag också haft ett horn i pannan.
Bara det att hans verkar ha varit en fettbildning, mitt var ett riktigt horn.
På något sätt hade det vuxit ut ett horn ur skallbenet, det fick jag borttaget
av en duktig läkare som gjorde det så snyggt att jag inte ens kan se ärret.
Men tyvärr verkar det som att det börjar växa ut något igen.
Jag får väl vänta ett tag och se vad som händer, annars så får jag väl låta
honom gräva i mitt huvud igen.
En kollega trodde att det skulle hjälpa om jag blev snäll, men det finns ju
ingen snällare än jag så jag förstår inte riktigt vad han menar.

*     *

Nu ska vi åka in till Hyllan för att avnjuta en skaldjursbuffé.



Visst låter det otroligt gott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0