"Ryck mig i min svans"

Jag fick en kommentar på mitt förra inlägg som gjorde mig lite överraskad.
Det var Linda som jobbar som webbredaktör för vårdguiden.se som ville
tipsa mig om var jag kan läsa mer om varför jag bör vaccinera mig mot den
där grissjukan.
Kul att man på Vårdguiden läser min blogg :o)



Jag fortsätter nog att vela ett tag till, det är ju inte dags ännu i alla fall.

*     *

Släck alla ljus, tänd på min kropp,
Gör vad du vill här på vågornas topp
Dansa på min mage, ryck mig i min svans
Säg inte nej, det här är vår chans

Tyvärr så sjung han ju inte "Sensuella Isabella" i onsdags, Tomas Ledin.
Hade han gjort det så hade han kanske fått lite fart på publiken.



Det har gått många år sedan min kompis och jag stod nedanför Tomas
fönster och lyssnade när han spelade.

*     *

Fredag!
Vi har nattgäst, han ligger och sover nu så jag tror att jag måste aktivera 
honom en stund. Det är ju i natt han ska vara trött och sova, inte nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0