Vinterjacka?

Borde gå i säng, men jag försöker lura mig själv att om jag inte går
i säng så blir det inte i morgon och jag slipper åka och jobba.
Men jag gissar att det inte håller utan att jag måste lägga mig och
ställa in väckningen på 4.40 vare sig jag vill eller inte.

För att fördriva tiden sitter jag här och kollar runt på lite olika sidor.
Hittade några sidor med hundkläder, vad tror ni om något sådant här
till Elliott så han inte fryser i vinter? 


Helt sjukt vad med saker det finns att köpa, om man bara vill.

*     *

Jag är glad att personalen på vårt flyg höll sams och inte slogs.
Ett tag var jag däremot lite rädd att några av passagerarna skulle ryka
ihop, det hade dom tydligen gjort under vistelsen på Mallorca.
Det var så illa att en av dom inblandade tog kontakt med personalen
innan vi flög iväg och talade om hur det var ställt, vilket resulterade i
att man hade ett allvarligt samtal med den andra parten och tydligen
fick man honom att inse allvaret. Men han hade kanske inte räknat med
att det skulle stå fyra poliser och vänta på honom när vi klev av planet.

*     *

Hur mycket sjuka människor finns det egentligen?

*     *

Oj, vad med stryk Sirius fick av Balrog idag. Inte bra.
Tur att det inte var fler än 351 personer på läktaren som behövde
bevittna den slakten.

*     *

Hade hoppats att jag skulle få pussa lite på Livia idag, men det får
jag vänta ett par dagar till på.





Kommentarer
Postat av: Kashaya

Oj vad jobbigt att behöva gå upp så tidigt..

2009-10-05 @ 00:41:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0