Dubbla segrar

Grattis Storvreta och Sirius!
Två segrar till Uppsala i kväll, det känns bra.
520 personer fanns på plats i Gammliahallen, Umeå och fick se Sirius
besegra Umeå City och dom 403 personerna som hade pallrat sig iväg
till Botkyrkahallen fick se Storvreta vinna i sudden över Balrog.
Alltså totalt 923 personer som tyckte att innebandy en onsdagkväll är
det roligaste som finns.
Jag hade gärna åkt till Botkyrkahallen, men jag hade ingen skjuts och
att åka kommunalt hem till Storvreta efter matchen är ju ingen hit.

Nu hade jag ju fullt upp ändå i kväll, har fått barn och köpt bil.
Kul att få ha en "unge" i huset ett par dagar.

*      *

Veckan då ingen jobbar?
Riktigt så illa är det väl inte, men visst har det varit tröttsamt.
Men mer tröttsamt än förra veckan? Ingen aning, kan den där timmen
påverka oss så mycket?

*     *

Utbildning hela dagen i morgon.
Det betyder att jag får sova lite längre i morgon bitti, men också att
det kommer att vara mer folk som trängs när jag ska åka iväg.
Men man får väl ta det onda med det goda antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0