Gäsp

Vart jag än läser, nog dyker dom små nassarna upp.
Läskiga typer om du frågar mig.
Hoppas dom snart kryper ner i glömskan, så vi slipper dom.
Inte för att vi ska glömma vad dom står för, utan att dom ska försvinna
bort från den uppmärksamhet dom får just nu.

*     *

Visst är väl alla otroligt trötta just nu?
Jag tycker vi sitter och gäspar i kapp på fikarasterna, när vi inte skrattar
så tårarna rinner vill säga.
Det måste vara mörkret som gör oss så trötta.

I morgon ska vi i alla fall piggas upp, då ska vi få gå med på höstens
kundevent och bla få höra ett föredrag av Paolo Roberto.
Det ska bli kul att höra vad han har att säga, våra kollegor som har
varit med på eventet redan säger att han är riktigt bra.
Ni får väl en rapport sen antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0