Inget hår på tungan

Det här är väl helt underbart!
Det skulle alltså finnas en stad i Norrland där invånarna består av
25.000 lesbiska kvinnor, som tom är skogshuggare till yrket.
Visst är det väl helt underbart att en sådan myt kan spridas över
hela världen.
Turistnäringen gnuggar väl händerna nu.


Jag har varit hos tandläkaren idag, hon ville titta på min tunga igen.
Min geografiska tunga. Jag har aldrig hört talas om geografisk tunga
tidigare men jag läste att 8,5 % av befolkningen har det så jag är
i alla fall inte helt ensam om det.
Min rara tandläkare försökte förklara det som att jag inte har hår
på den delen av tungan, vilket fick mig att brista ut i ett gapskratt.
Det känns som att jag hellre har geografisk än luden tunga.

*     *

Nu väntar en kväll med mina "tanter", det var ett tag sedan jag var
på logen så det ska bli kul att träffa dom. Även om jag är så otroligt
trött, det får bli tidig hemgång.



Kommentarer
Postat av: Pelle

Myt eller ej för den lilla lesbiska staden under namnet (Chako Paul City) pekas faktiskt ut även av Google maps.Nu vet jag var nästa helg resa går ha ha .... :)



http://maps.google.se/maps/place?cid=6503690607624544198&q=Chako+Paul+City&hl=sv

2009-10-09 @ 07:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0