Så dåligt

När vi var på Mallorca missade jag ju två innebandymatcher och
nästa hemmamatch är inte förrän 18 oktober, det är ju en hel evighet
tills dess.
Innebandyabstinensen satte in och jag fick tjata mig till att L-P skulle
följa med till Fyrishov för att se Sirius möta Tyresö Trollbäcken.
Sirius har fått pisk i sina tre första matcher och nu när dom skulle
möta den enda laget som ligger efter dom i tabellen så tänkte jag
att det måste väl kunna bli en någorlunda sevärd match med två
lag som kämpar och verkligen vill vinna.



Så fel jag hade!
Det blev en mycket dålig match som Sirius förlorade, tack vare att
dom spelade riktigt uselt. TT spelade inte bra dom heller, men dom
tog tillvara möjligheten när Sirius slarvade med bollen i slutminuten.
Det var verkligen länge sedan jag såg en så dålig match, det var tom
så att pausmatchen med Sirius P-01 var mycket mer spännande.

Nej Sirius, ska ni spela så här så har ni inget i SSL att göra.
Tyvärr, för jag tycker att det är lite kul att Uppsala har två lag med
i högsta ligan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0