Sista dagen

Sista dagen här på Mallorca började med strålande sol, men efer lunch
så har vi bara sett en massa gråa moln. Tyvärr eftersom jag hade sett
fram mot att få ligga i solstolen hela dagen idag.
Den här veckan har gått otroligt fort, jag vet inte vart dagarna har tagit
vägen. Jag kunde lätt stanna en vecka till, men så funkar det ju inte.

Incheckning av bagage kl 6.45 och sedan kommer bussen och hämtar
oss vid hotellet kl 9.20.
Hemma på Arlanda igen 15.30 om allt går som det ska.

*     *

Andra matchen jag missar den här veckan, inte bra.
Men jag gissar att killarna klarar av att vinna även den här matchen
trots att dom inte har mig där som stöd på läktaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0