SNÖ!!

WTF?
Fullt med snö när jag skulle gå ut och hämta tidningen i morse.
Ett tjockt lager låg över bilen, så det blev till att sopa fram den
innan jag kunde åka till stationen.
Det har ju snart töat bort, men visst är det väl alldeles för tidigt?

*     *

Igår lyckades jag inte ta mig in här på blogg.se.
Försökte hela kvällen men det var helt omöjligt att logga in och
jag kunde heller inte läsa andras bloggar härifrån.
Det irriterade mig mycket eftersom jag ville läsa gästbloggen hos
Zerpo, Peter Bohlin. Jag kan fortfarande inte komma in och läsa
vad Klas Pettersson har skrivit för kloka ord, men det funkar väl
när jag kommer hem hoppas jag.

Nu förstår jag varför jag inte kunde komma in på blogg.se och
andra sidor, det var alltså Comhem som var sega efter
stoppet.

*     *

Jesper Blomqvist, ni vet han isdansande fotbollsspelaren, har
tydligen insett vilken sport det är som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0