Svettig och glad

Svettig och glad!
Så kan man beskriva mig efter brollans spelning på Pub 19 igår.
Linda Brandemark & the red valley band var grymma, det var klart den
bästa spelningen jag sett med dom.
Linda borde alltid vara gravid om det gör henne så här bra och avslappnad.

Jag satt lite avvaktande under första setet och var bara upp och dansade
till någon låt, men sedan brakade det loss. Jag dansade så svetten stänkte,
det var så otroligt kul att bara hänga med i musiken.
Syrran var som vanligt med och skakade rumpa, var ska sleven vara?

*     *

Särskilt glada miner är det däremot inte i Sirius fotboll idag.
Igår blev det klart efter förlustmatchen mot Syrianska att man åker ur
Superettan och får spela i division I norra nästa år.
Tråkigt att Uppsala inte klarar av att ha fotbollslag i dom högre divisionerna,
varken på herr- eller damsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0