Lycka är en extra gul ostbåge

Kollar på Fru Anka, men ännu så länge har hon inte lyckats reta upp mig.
Men visst är dom väl lite tragiska, dom svenska Hollywoodfruarna?

Idag träffade jag en gammal skolkompis på tåget, det är som vanligt kul
att få snacka en stund och uppdatera sig lite.
Det vore nog ganska så kul med en reunion igen.

*     *

Laga mat i TV? Skulle inte tro det!
Jag skulle vara med vilsen än Gynning om dom släppte fram mig.
Men risken är ju inte så stor att det skulle ske, eller hur?

*     *

I lördags Storvreta - Västerås 8 - 0
Idag Balrog - AIK 4 -15
Är det sådana matcher det kommer att bli i år?

Patrik Jansson var kanske och såg när Viktor Klintsten höll nollan i lördags,
gissar att Patrik i så fall blev inspirerad och gärna hade gjort samma.

*     *

Fick lite spänning på vägen hem, oskönt men samtidigt skönt på
något underligt vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0