Framför kameran

Idag blev det bara jobb halva dagen, på eftermiddagen så stack Annlo
och jag iväg och blev fotograferade på The Studio.
Tom jag som verkligen avskyr att bli fotograferad tycker att det är riktigt
kul att bli fotad så här, att bli sminkad och håret fixat för att sedan stå
där framför fotografen.
Jag hade ju som vanligt väldig beslutsångest så det slutade med att jag
köpte alldeles för många bilder. Men nu är det gjort så det är inget att
gråta över, det kommer väl in nya pengar på kontot så småningom.

*     *

Horkärring blev jag kallad av Classe som kommentarade mitt förra inlägg.
Svårt att bemöta sådant, jag har ju ingen aning om vad han egentligen
tyckte. Han hade lämnat sin bloggadress men där går det ju inte att få
någon uppfattning om vad han har för åsikter, den är nämligen spärrad av
Blogger för att den strider mot deras publiceringsvillkor.
Gissar att jag inte hade haft så stort utbyte av att läsa där i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja han är väl en av IDIOTerna som tror att dem ska få respekt genom att bete sig som just IDIOTER.

2009-09-08 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0