Kulturnatten

Så är det dags för Kulturnatten i Uppsala igen.
Det finns hur mycket som helst att upptäcka och titta på, det är så
mycket att jag inte ens orkar titta igenom vad jag skulle vilja göra.

Allt jag vet är att jag kommer att vara på Katalin kl 19:30 när
Linda Brandemark & the Red Valley band spelar, efter dom så är det
dags för brollans kompis från Tyskland att inta scenen, Route Courazon.
Förra året på Kulturnatten fick jag ett par nya favoriter och dom spelar
i kväll igen, Sweet Emma and The Mood Swingers.

Om jag får fart på mig kanske jag hinner in till stan till kl 17:30, men
då får jag svårt att välja. Titta på magdans på Dragarbrunnstorg eller
att gå och lyssan när Marc spelar solo på Lingon.
Kanske hinner med både och, vem vet.

*     *

Det här var ju också ett sätt.
Danska Karen har ingen aning om vem pappan till hennes barn är så
hon chansar, lägger upp en efterlysning på Youtube och hoppas på att
han eller någon som vet vem han är ser den.
Nya grepp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0