Mys

Det blev alldeles för lite sömn i natt, pga att Elliott kom till oss igår kväll.
Husse skulle jobba och matte skulle på fest så då fick vi förtroendet att
ha honom över natten.
Snacka om déjà vu, jag vaknar mitt i natten av att en liten gnäller och är
lite ledsen och allt jag hör förutom det är snarkningar från sängen bredvid.
Precis som det var när barnen var små.
Den här lilla ville ut och bajsa kl 4.30, inte riktigt vad jag hade lust med
men det var ju bara att kasta på rocken, hoppa i tofflorna och gå ut.
Tur att vi inte bor i lägenhet utan det går att bara smyga ut utanför huset.



Idag har jag bakat tårtbotten, sockerkaka och kokoskakor.
Vi hade ett litet födelsedagsfirande av King här hemma, jag fick tillfälle att
pussa lite på Livia också. Det var ett tag sedan eftersom dom har varit lite
krassliga där hemma.
Mysigt att ha huset fullt med ungdomarna.




Kommentarer
Postat av: Linda

Gissar att du unnat dig skorna på bilden så här till födelsedagen. Gjorde du rätt i.

Och grattis i efterskott!

2009-09-07 @ 13:41:38
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0