Ösregn och spännande SMS

Hur kul är det att vakna av att regnet vräker ner?
Det är inte kul hemma och jag kan tala om att det är inte ett dugg
roligare när man är på Mallorca.
Det regnade nästan hela dagen igår, men framåt kvällen var det
tack och lov uppehåll. Idag började det om igen, men nu med ett
duggregn som försvann ganska så fort.
När vi var tillbaka från vår tretimmarspromenad så gick det att
inta plats i solstolarna, till att börja med i soldis men sedan tittade
solen fram igen. Och vad jag förstår så ska den fortsätta att vara
framme medans vi är kvar här.

*     *

Men hur spännande var det inte att följa matchen via SMS?
Tack snälla Edde för att du höll mig uppdaterad och tack Peter
för att du hejade :o)
Jag missar ju ännu en match på torsdag, men det känns inte lika
tråkigt att missa den som derbyt igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0