Ja ja

Vad jag ångrar att jag inte tittade på dom svenska Hollywoodfruarna,
det verkar ju ha varit ett underhållande program.

"I Sverige är det tillåtet att förfalla, bara man fångar en man.
Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt
blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov.
Många svenska män måste undra varför de gifte sig - och det är inte underligt
att så många väljer att skilja sig."

Lite av Anna Ankas tankar, läs mer här.
Hon verkar inte vara så förtjust i svenska män, så det är väl tur att hon flyttade
till USA där det tydligen finns riktiga män som vet hur man behandlar en kvinna.
Jag hoppas hon är lycklig i det liv hon har valt att leva, jag måste erkänna att
jag ju skulle kunna njuta av vissa delar av det. Om jag slapp suga av Paul Anka
varje dag vill säga, det är ju tydligen fruns skyldighet enl fru Anka.
Ja ja, var och en blir salig på sin tro.

*     *

I morse hamnade jag i samma vagn på tåget som Storsnarkaren, tur att jag hade
öronproppar i väskan. I morgon ska jag vara mer vaksam med vart jag sätter mig.
Vår gissning i morse var att den mannen måste vara singel, det kan inte finnas
någon som står ut med att sova tillsammans med någon som låter på det viset
när han sitter upp och sover. Hur ska han då inte låta när han ligger ner?

*     *

Så otroligt obeskrivligt vidrigt det är med alla kajor som fyller himlen nu.





Kommentarer
Postat av: Magnus

Det roligaste i bakgrunden är denna notis från Wikipedia: "I december 2008 greps hon av amerikansk polis för att ha misshandlat sin make. Förundersökningen lades ner." Hmm, kanske inte alltid lika kul att suga av ain nära 70-årige man? Eller att veta att man är ekonomiskt helt beroende av honom.

2009-09-17 @ 00:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0