The Sullivans

Vilken otroligt glädjekick jag får av att gå och lyssna på the Sullivans.

Den här gången med ny trummis, Fredrik Dahllöf, som inte hade hunnit vara med
och öva men som är så rutinerad att han freestylar med den äran.

Och på gitarr igår, Martin Sörbom som jag måste erkänna var en ny bekantskap för mig.
Vilken kille! Som han kunde spela, så jädrans bra.
Han ger verkligen allt, spelar med hela ansiktet och showar för fullt med gitarren
bakom huvudet mm.

Och så naturligtvis Marc och Kevin, lika bra som jag vet att dom är.

Jag satt alldeles svettig och uppfylld av glädje på bussen hem efter spelningen.

Vad ni gör, missa inte deras nästa spelning!



Kommentarer
Postat av: peo

Håller helt med! Dom är suveräna! Är det din bror; Marc? Säg till dom att dom måste skaffa hemsida så man kan se vad dom håller på med....och ge mer spelningar på typ O´Connors o annat... Så j-a kul att dansa till dom, men 19 är lite dåligt för det...

Dom är nåt utöver det vanliga, det kan bära långt ...har dom gjort en cd?

PeO

2010-04-11 @ 13:43:50
Postat av: marc

Kul att ni gillar det :)

Peo.. Om du går in på www.myspace.com/gransten så finns alla mina spelningar där.

marc

2010-04-11 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0