Nu då....

Tack för alla gratulationer!
Det känns nästan som att det vore jag som blivit svensk mästare.



Jag gissar att killarna har fått lov att ta ledigt idag för att vila upp sig.
Det är jobbigt att fira guld.

I går morse kände jag mig som att jag hade blivit överkört av ett par
lastbilar och då hade jag ändå åkt raka vägen hem från Globen och inte
festat runt hela natten.


Foto: Jesper Mattsson

Nu kommer en spännande tid....
Antagligen försvinner väl någon spelare, så brukar det ju alltid vara.
Vem försvinner?
Och vem kommer ny till laget?
Något nyförvärv borde väl presenteras, gissar att det kan locka en del
att få spela med dom regerande svenska mästarna.

Och vad får vi för tränare?
Spänningen stiger.....

*     *

Min dotter var med om en läskig sak idag.
Hon kom körande precis bakom en buss som helt plötsligt körde över i
hennes fil och sedan fortsatte rätt över på andra sidan av gatan.
Hade hon kört lite fortare hade bussen trängt över henne också.
Enligt tv-nyheterna fick föraren ett kraftigt epileptiskt anfall och tuppade av.


Kommentarer
Postat av: Ida - Simply the best,fuck the rest

Kommer med lite skvaller att Andreas Samuelsson byter lag till Åkersberga :)

2010-04-20 @ 11:51:39
URL: http://idaeekarlsson.blogspot.com
Postat av: Mona

Bra där Ida, ge mig mera skvaller!

2010-04-20 @ 12:03:52
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0