Regngaranti

Pappa sa att det har inte regnat mer än 10 mm här i Jägersbo sedan midsommar.
Men så kom jag!
Det verkar som att jag kommer med någon sorts regngaranti, vi hann bara vara här ett dygn innan det började regna för fullt. Helt underbart...
Vi hade i alla fall hunnit vara in till Höör och handla lite innan det började, så det var väl inte så farligt trots allt. Bara det inte kommer att fortsätta så här hela tiden vi är här....

Det blev ju en sväng till Ringsjöfisk först, det handlades lite ål och romsill.
Sedan var det dags att gå en sväng bland butikerna runt torget i Höör, det är ganska så snart gjort kan jag tala om. Men jag gick därifrån med några kassar i alla fall, kläder i små storlekar blev det av någon underlig anledning.

Hoppas att husvakten kommer ihåg att vattna blommorna, det verkar ju vara fint väder hemma så det är väl risk att uteblommorna inte klarar sig om dom får törsta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0