Sista semesterdagen

Sista semesterdagen blev en bra dag.

Jag började med att sova länge, skjutsade L-P till tåget och så kröp jag ner i sängen igen och blev kvar där ett par timmar till. Så skönt att få somna om igen.

Sedan åkte jag till Karolinska för att få träffa lillprinsen.
Jag hade ju inte träffat honom på en evighet kändes det som, han har ju hunnit växa massor sedan jag såg honom sist. Trots att han bara är 1,5 månad gammal ska han avverka sin tredje operation på tisdag, den lilla raringen.
Vi håller tummarna för att det ska vara den sista.

  

Sedan avslutades dagen med att vi avnjöt det första kilot av dom kräftor vi hämtade upp i Vadstena på vägen hem från Skåne i måndags.
Naturligtvis var det jättegott, det behöver jag antagligen inte tala om.

Så, det var en mycket bra sista semesterdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0