"som en grekisk gud"

I kväll har jag sett innebandy för första gången sedan den magiska dagen i april då Storvreta blev Svenska Mästare. Jag har ju missat dom tidigare träningsmatcherna men idag kunde jag vara på plats i Fyrishov för att se matchen mot Balrog. Jag skulle väl ljuga om jag sa att det var någon spännande match, inget av lagen gjorde väl något större intryck. 
Balrog och den "grekiske guden" fick se sig besegrade med 6-2.


Lydecker?

Jag kan ju villigt erkänna att jag inte hade fullt fokus på matchen hela tiden, men det var kul att få se killarna spela innebandy igen.
Nu håller vi tummarna inför Europacupkvalet nästa helg!

*     *

Dom här fd politikerna togs verkligen med byxorna nere.
Så otroligt jädrans korkat!
Men som vanligt, där sprit går in går vett ut.
Borta från familjen och ute på äventyr med partikamraterna, klart man ska köpa sig några prostituerade och fira det hela med. Det var nog inte lätt att komma hem till fru och barn och berätta om Stockholmsbesöket den här gången.
Men nu slipper dom ju göra några fler resor i partiets namn i alla fall.

*     *

Jag trodde jag hade använt dom sista rabarberna för i år, men inte då. Vi fick ihop till en liten paj på eftermiddagen, det smakade riktigt bra kan jag tala om.

I morgon ska jag ta mig till Karolinska för att träffa Lillprinsen, det ska bli så mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0