Storvretas nya tränare

I morgon ska man tydligen ha ett möte i Storvreta IBK, "träffas om några kandidater".
Jag är ju ganska så nyfiken på vilka dom kandidaterna kan vara, det kan ju inte finnas så många att välja på i det här läget. Det springer ju inte så många tränare lösa så här strax innan säsongen.
Den lösningen jag gärna skulle se är att Johannes Gustafsson kan övertalas att hoppa in tillsammans med Jonas Pettersson, även om han kanske inte har så stor tränarerfarenhet så har han i alla fall spelarnas respekt och förtroende. Han vet vad det handlar om helt enkelt.
Det gick ju inte så där helt lysande för laget under elitturneringen i Linköping, en förlust mot just Linköping och en vinst mot finska Happee. Det ska bli kul att se killarna spela på torsdag, träningsmatch mot Balrog kl 18.30 i Fyrishov.

*     *

Tänk att kryp som Johan verkar tro att det är OK att förgripa sig på barn.
Må du få sitta i fängelse och ruttna bort, men så lär det väl inte bli är jag rädd.
Antagligen lyckas du väl muta dig ut och fortsätter att göra barn illa, ditt äckel.

*     *

Nu längtar jag hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0