Blogga om allt?

Så det är därför jag är så trött hela tiden!

*     *

Det gäller att tänka över vad man skriver när man bloggar och helst inte skriva saker när man är för upprörd över något. Det fick en fotbollsspelaren i Sollefteå GIF känna av när han blev avstängd i fem matcher av Svenska Fotbollsförbundet efter ett inlägg på hans privata blogg. Han borde nog ha tänkt till en gång extra innan han publicerade det han skrev om domaren i matchen laget hade spelat.
Jag förstår ju iofs vad han menar med att det här är något han gjort privat och inte som fotbollsspelare, men det har ju så tydligt samband med matchen och det han skrev var inte speciellt trevligt så han får nog svälja att förbundet har åsikter.

Men det är en intressant fråga, vad kan/får jag skriva om olika saker?
Vad kan jag skriva om tex min arbetsgivare innan dom kan börja ha åsikter?

*     *

Nu jädrar har vi oväder här, det regnar för fullt och blixtarna lyser upp i mörkret.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0