Glädje och energi

Lillprinsens operation gick bra, otroligt bra skulle man kunna säga.
Det visade sig att det finns inga förträngningar eller brott på tarmen, den har legat "tillknöcklad" och nu kunde man reda ut den och ta bort lite sammanväxningar.
Nu håller vi tummarna för att läkningen går bra och att vår lilla prins snart kan börja äta och dom kan börja jobba för hemgång.



Vore jag inte lite obra i halsen så skulle jag ta mig ner till Restaurang Lingon i kväll, sommarens sista spelning på Bakgården.
I kväll kan man avnjuta härlig musik som framförs av Sullivan-Gransten-Sörbom.



En här veckan år man från vårt hälsocenter på jobbet och bjuder på engergimassage-snabbis under lunchen. Så skönt men jag är skeptisk till att det ger mig energi, jag blir ju trött efter att ha suttit där. Det är nästan läge att boka vilrummet för en liten siesta efter det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0