TGIF

Så var första arbetsveckan över och det känns som om jag inte gjort annat än arbetat hela sommaren. Hur kan det komma sig att kroppen glömmer så fort att den har varit ledig?
Jag är riktigt avundsjuk på mina kollegor som sticker till Spanien i två veckor nu, jag känner att vi måste se till att komma iväg någonstans vi också. En resa till Medelhavet i oktober och en lite längre bort under våren? Det vore inte så tokigt känns det som.



Storvreta är i Finland för att kvalspela till Euro Floorball Cup, det gäller att vinna för att få spela slutspelet som avgörs i Lettland 5-9 oktober. På lördag möter man Tigers Langnau från Schweiz och på söndag finska Tapanilan Erä, dom två lagen möttes under fredagen och finnarna vann den matchen med 7-3.
Vi som inte är i Finland utan är i Uppsala på lördagen kan ta oss till Fyrishov kl 14, då är det nämligen dags för träningsmatch Sirius-AIK.

*     *

Jag har ont i halsen och det känns tyvärr som att det finns något i kroppen som vill ut. Hade jag varit kurant så hade jag suttit på Lingon nu lyssnat på Thomas Arnesen, Marc Gransten och Martin Sörbom. Det känns ju inte så där jättebra att sitta ute när jag inte är helt kry, så jag får vänta till något annat tillfälle och lyssna på killarna.

*     *

Jag blir lika förvånad varje gång jag läser om sådant här, hur en kvinna kan genomgå en hel graviditet utan att förstå att hon är gravid. Jag kommer nog aldrig att begripa hur det är möjligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0