Ingen Majstorovic

Har ni tänkt på en sak?
Varje gång man läser om Anna Book så är det något elände hon råkat ut för, hon har blivit illa behandlad på något vis. Nu var det tydligen inte bra vid inspelningarna av "Fångarna på fortet" där hon tävlade mot sin dotter.
Naturligtvis, eller snarare förhoppningsvis, är det inte hon själv som ringer till tidningarna och gråter ut hela tiden, för det måste ju vara otrevligt att läsa om sig själv i sådana där artiklar hela tiden. Men jag gissar att hon är ett tacksamt intervjuoffer för en journalist som behöver ha något att skriva om.
"I dag har jag lagt det här bakom mig, men det är inte förknippat med så mycket roligt, säger Anna."
Jorå, när jag har lagt något bakom mig så brukar jag också prata om det i tidningarna.

*     *

Efter en lång väntan kom så några landslagsspelare till jobbet idag och blev intervjuade av Arthur Ringart.
Det var "Chippen" Wilhelmsson och Tobbe Hysén som hade blivit utvalda till att visa upp sig en stund hos oss, få lite fåniga frågor från Ringart och så avsluta det hela med att skriva autografer.

*     *

Vad tycker ni?
Ska jag ta cykeln upp till tåget i morgon bitti?
Dags att börja träna, 10 sept åker vi ju till Öland för att cykla "Posttrampet".
Förra året var cykeln inte framme en enda gång och i år har jag nog cyklat till affären två, tre gånger. Det kanske räcker som träning?






Kommentarer
Postat av: Jenny

Det finns många kändisar som vill att man ska tycka synd om dem...

Anna verkar vara en bra tjej, men du har faktiskt lite rätt i det du skriver.

2010-08-31 @ 21:55:05
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: Ida

Ta lite inspiration ifrån Tiffany Persson: http://www.youtube.com/watch?v=HhZqT_GLKwE

2010-09-01 @ 23:03:28
URL: http://utan blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0