Hellenius Hörna

Jag tror att David Hellelius kände lite extra värme från publiken under dagens inspelning, Hellenius Hörna som sänds på torsdag spelades in med mig i publiken.
Kul gäster, Anders Jansson och Johan Wester, Hipp Hipp-gubbarna och så Andreas Carlsson från Idol-juryn. Den sistnämnde gjorde faktiskt ett gott intryck, jag har nog haft förutfattade meningar om honom är jag rädd.
Och Hipp Hipp-gubbarna är ju inte så tokiga, dom har gjort mycket kul.
Hipp Hipp kommer tillbaka i TV igen under våren, det blir nog kanon.



Idag var det Tysklands tur att bli mosade av Sveriges landslag i innebandy-VM.
1-21 slutade matchen och "tysken" från Storvreta var inte riktigt nöjd efter matchen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0